COMPANY

PHILOSOPHY

企業理念

企業理念CORPORATE PHILOSOPHY

弊社と繋がるすべての人に、幸せと心地よさ、感動を!Make somebody happy, please, delight!

企業理念

MISSION

目指すのは感動以上 Customer more than delight

企業理念

VISION

お客さまと社会を豊かにする「繋がり」をご提供する、フラッグシップカンパニーを目指します。

企業理念

VALUE

私たちは、7つの行動指針でエンパワーメントしています。

mission vision valueOUR MISSION

目指すのは感動以上Customer more than delight

我々の仕事は、お客様がいて成立つ仕事です。ただ、作業だけしていたら淘汰される時代です。時代はCF(顧客ファースト)→CS(顧客満足)→CD(顧客感動)と移り変わっています。お客様を知ろうとする気持ちを持ち、お客様の「期待値」を大きく超える価値あるサービスを提供する。そうすることでお客様は「プラスのふれ合い」を感じてくれるでしょう。 この「プラスのふれ合い」を届けることが顧客感動を超えて感動以上になります。我々はCD“顧客感動”の更に上のCMTD“感動以上”を提供することを約束します。 Our work is a work that has customers. However, it is an age when only work is forgiven. The times are changing from CF (customer first) → CS (customer satisfaction) → CD (customer Delight).We are willing to know our customers and provide valuable services that greatly exceed our customers’ expectations. By doing so, customers will feel “a positive touch”. Delivering this “positive interaction” is beyond the customer’s impression and is more than the impression. We promise to offer CMTD “Customer More than Delight” above CD “Customer Delight”.

mission vision valueOUR VISION

家族のような「繋がり」をご提供する、フラッグシップカンパニーを目指しますWe aim to become a flagship company that provides “connectivity” for enriching both our customers and society.

現代は、物理的に距離があっても、コミュニケーションがとれる便利な手段が増え、いつでも誰とでも繋がれます。しかし、心から信頼できる繋がりは時代の変化と共に少なくなっているのではないでしょうか。人は人と繋がることでしか、人として成長できません。会社もお客様と繋がることで、より強く成長をしていきます。私たちは、お客様との日々の繋がりを通じ、 仲間と家族のような繋がりを築き、人々がより快適に心地良く繋がれる未来になるよう貢献します。 Today, no matter the physical separation, it is possible to connect with anyone anytime using various communication tools, and thus build family-like connections and relationships. Fountain strives to contribute to a future where everyone is connected smoothly.

mission vision valueOUR VALUE 7

私たちは、以下の7つの行動指針を定めています。Fountain sets forth the following seven action principles.

私たちフォンテーンは、お客さまの期待に応え続けていくために7つの行動指針を定めています。 People can only grow as people by being connected with other people. The company can also grow better by connecting with customers. We have set forth seven action principles to ensure that we continue responding to customer expectations.
  • 自己成長を目指し、仲間を支え、互いに高め合う。
  • 創造と破壊。過去の自分を脱ぎ捨て変化に対応する。
  • 現状を見つめ、未来を築くための目的を設定する。
  • 雑談ではないコミュニケーションを積極的とる。
  • プロフェッショナルを志し、常に情熱を持つ。
  • 法令と基本モラルを遵守し活動する。
  • 地域に根ざした企業活動を通じて、社会全体の利益に繋がる成長をめざす。
  • Look at the good side of colleagues, support each other’s growth, and enhance each other.
  • Creation and destruction. Discard one’s past and be open to change.
  • While ensuring a firm footing, cultivate a dynamic mindset that is accepted worldwide.
  • Communicate positively in order to achieve results as a team.
  • A professional is user-oriented. Constantly be passionate, aware of the needs of the involved parties.
  • Compliance (compliance with laws and regulations) comes naturally. Ethics is the code of conduct.
  • Aim for growth that leads to the benefits of society as a whole, through corporate activities rooted in the community.

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㈱フォンテーン 札幌本社管理部窓口

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